mandag 21. februar 2011

Hei!

Jeg elsker å lese, siden jeg var bitte liten har jeg elsket bøker. Jeg elsker lukten av dem, vekten av dem i hånden min og synet av dem. Det er rett og slett det beste jeg vet! Jeg blir altid litt gladere når jeg går i et bibliotek, synet av alle bøkene rundt meg får det til bobble i meg. På en eller annen måte må jeg få ut denne volsomme lidenskapen for bøker, og det slo meg i dag, hvorfor ikke skrive blogg? Jeg skal ihvertfall prøve, jeg er ikke veldig god på det tekniske Så får jeg håpe at noen finner mine meninger om bøker intressangt. Jeg har også tenkt å skrive noe om film også, derav det også er noe jeg setter stor pris på. Da er det bare å sette i gang!

2 kommentarer:

  1. Velkommen til blogguniverset :) Jeg er heller ikke så god på tekniske ting, men det går overraskende fort å komme seg inn i det når man først starter. Gleder meg til lese anmeldelsene dine!

    SvarSlett
  2. Takk:)skal selvsagt følge med på bloggen din også!

    SvarSlett